Na het grote succes van vorige keer nodigt Stichting Spoenk gezinnen graag uit voor een belevingsgerichte én muzikale voorstelling van Kinderliedjestheater Broodje Aap!

De activiteit is in de voorjaarsvakantie bij Wijkcentrum waterkracht in Zutphen en speciaal voor kinderen/jongeren met een (ernstige meervoudige) beperking, hun ouders/verzorgers en jonge broertjes & zusjes. Je kunt natuurlijk ook je oma/opa of ambulant begeleider meenemen.

Deze activiteit is mogelijk gemaakt door de opbrengst van het winterconcert 2019 van

Muzehof Centrum voor de Kunsten en

Muzecollectief!

Alle informatie over de voorstellingen en aanmelden lees je in de uitnodiging. Aanmelden kan eenvoudig via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot ziens op 24 februari!

Uitnodiging voorstelling Kinderliedjestheater Broodje Aap

We beginnen 2020 creatief!! Vind je het leuk om in de kerstvakantie je eigen schilderijtje te Vilten? Lees dan snel de uitnodiging en geef je voor 16 december op voor deze super leuke & creatieve brussenactiviteit!
De activiteit is speciaal voor broertjes en zusjes van kinderen met een beperking en/of chronische ziekte. Opgeven kan simpel via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ovv brussenactiviteit vilten, je naam en leeftijd en telefoonnummer van je ouder/verzorger.                Tot 2 januari 2020!

UPDATE: de workshop vilten zit inmiddels vol, als je je nog opgeeft dan kom je op de wachtlijst voor deze activiteit.

Hoi tieners! Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een leuke en creatieve workshop vilten op donderdagavond 21 november 2019 (locatie Kinderatelier Zutphen). We gaan dit keer onder begeleiding een schilderijtje vilten. Lees de uitnodiging en geef je op, er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Tot donderdag 21 november !

Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een gezellig drie gangen verrassingsdiner bij Eetlokaal Waterkracht! Voor gezinnen met een zorgintensief kind is uit eten gaan vaak niet vanzelfsprekend. Eetlokaal Waterkracht opent daarom op vrijdag 22 november 2019 speciaal haar deuren voor stichting Spoenk! Alle informatie over het diner en het aanmelden lees je in de uitnodiging. Aanmelden kan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind. Tot ziens op 22 november!

Samen bedenken wordt samen spelen & beleven!

Het was woensdag 25 september 2019 al feest! Twee skatehellingen van het nieuwe samenspeelpark in Zutphen werden die dag getest. Het park is nog in aanleg en ontworpen als inclusief park. Het wordt een toegankelijk park waar ook kinderen en volwassenen met een beperking kunnen spelen, sporten en beleven. Er werd dan ook getest door kinderen én volwassenen met rolstoelen, rolschaatsen, stepjes - en uiteraard - skateboards. Het park is bedacht in samenwerking met Gemeente Zutphen, ontwerper Suzanne van Ginneken, Stichting Spoenk en buurtbewoners.

Boegbeeld WCMX in testteam!

Super gaaf dat Kevin Van Ekert WCMX (2e plaats wereldkampioenschap WCMX) speciaal naar Zutphen kwam om de baan met ons te testen! De 2 hellingen zijn goedgekeurd en op advies van het testteam komen er nog wat extra hobbels en bochten bij.

Straks samen spelen!

De skatehellingen worden onderdeel van een unieke sjeesbaan/ skatebaan (naar een idee van K-j van der Klooster) in het samenspeelpark van Zutphen. Zo gaaf dat Zutphen straks een unieke openbare sjeesbaan/skatebaan rijk is en kinderen samen kunnen spelen en sporten! De officiële opening is naar verwachting in het voorjaar van 2020.

De sponsoren