UPDATE: Wat super leuk, we hebben al 16 aanmeldingen ontvangen! De activiteit op zondag 21 maart zit inmiddels vol. Je kunt je nog wel opgeven voor de disco bingo op 23 maart.

Hoi Tieners! We gaan deze maand nog een keer een online feestje bouwen! Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een nieuwe Disco Bingo! Lekker swingen en meezingen op je favoriete nummers vanuit je eigen huiskamer! Lees snel de uitnodiging ūüĎáen geef je (samen met papa, mama, of begeleider) op, dat kan eenvoudig via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..¬†Tot 21 of 23 maart 2021!

Wat een prachtige muziekmiddag met maar liefst 3 gezinsvoorstellingen van Kinderliedjestheater Broodje Aap! 50 bezoekers (kinderen met broers & zussen, (groot)ouders, & begeleiders) genoten in de voorjaarsvakantie 2020 van deze belevingsgerichte en muzikale activiteit voor het hele gezin!

Reacties van de bezoekers

- "Bedankt voor de mooie voorstelling. Onze zoon heeft zitten swingen op de muziek ‚̧ԳŹ"¬†
- "We hebben genoten!"
- "Ik vond het heel erg leuk, vooral het rennen onder het doek"
- 'Wat was het weer leuk, Mooi en ontroerend om al die blije koppies te zien!"

Opbrengst winterconcert

De activiteit is speciaal georganiseerd voor kinderen/jongeren met een (ernstige meervoudige) beperking, hun ouders/verzorgers en jonge broertjes & zusjes. Deze muzikale middag is mogelijk gemaakt door de opbrengst van het winterconcert 2019 van Muzehof Centrum voor de Kunsten en Muzecollectief!

We beginnen 2020 creatief!! Vind je het leuk om in de kerstvakantie je eigen schilderijtje te Vilten? Lees dan snel de uitnodiging en geef je voor 16 december op voor deze super leuke & creatieve brussenactiviteit!
De activiteit is speciaal voor broertjes en zusjes van kinderen met een beperking en/of chronische ziekte. Opgeven kan simpel via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ovv brussenactiviteit vilten, je naam en leeftijd en telefoonnummer van je ouder/verzorger.                Tot 2 januari 2020!

Na het grote succes van vorige keer nodigt Stichting Spoenk gezinnen graag uit voor een belevingsgerichte én muzikale voorstelling van Kinderliedjestheater Broodje Aap!

De activiteit is in de voorjaarsvakantie bij Wijkcentrum waterkracht in Zutphen en speciaal voor kinderen/jongeren met een (ernstige meervoudige) beperking, hun ouders/verzorgers en jonge broertjes & zusjes. Je kunt natuurlijk ook je oma/opa of ambulant begeleider meenemen.

Deze activiteit is mogelijk gemaakt door de opbrengst van het winterconcert 2019 van

- Muzehof Centrum voor de Kunsten en

- Muzecollectief!

Alle informatie over de voorstellingen en aanmelden lees je in de uitnodiging. Aanmelden kan eenvoudig via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot ziens op 24 februari!

Uitnodiging voorstelling Kinderliedjestheater Broodje Aap

Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een gezellig drie gangen verrassingsdiner bij Eetlokaal Waterkracht! Voor gezinnen met een zorgintensief kind is uit eten gaan vaak niet vanzelfsprekend. Eetlokaal Waterkracht opent daarom op vrijdag 22 november 2019 speciaal haar deuren voor stichting Spoenk! Alle informatie over het diner en het aanmelden lees je in de uitnodiging. Aanmelden kan via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind. Tot ziens op 22 november!

De sponsoren