Hoi tieners! Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een gezellige inloop op vrijdagochtend 31 mei (locatie Eetlokaal Waterkracht). We gaan dit keer met lego bouwen. Lees de uitnodiging en geef je op, er zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar. Aanmelden kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., Tot 31 mei a.s.!

We gaan weer naar de manege! Stichting Spoenk nodigt jullie van harte uit voor een gezellige en actieve dag op de Pasmanmanege in Eefde op 18 mei 2019!

Deze activiteit is speciaal voor kinderen met een (ernstige meervoudige) beperking, hun broertjes, zusjes en ouder(s)/verzorger(s). Het is dit jaar ook mogelijk om een vriendje, neefje/nichtje, opa/oma uit te nodigen om deze dag met jullie te beleven.
Alle informatie over deze activiteit en aanmelden is te lezen in onderstaande uitnodiging (zie foto). Opgeven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Tot ziens op de manege!

Ruim 350 bezoekers uit de gehele regio Oost, zagen 13 maart op uitnodiging van Gemeente Lochem, ’t Baken, Stichting Welzijn Lochem en ouderorganisaties Stichting 2CU en Stichting Spoenk, de voorstelling ‘Lastige Ouders’ in de schouwburg van Lochem. De indrukwekkende voorstelling nam het publiek mee in de zoektocht van een gezin met een ernstig gehandicapt kind.

De opkomst, betrokkenheid en reacties waren overweldigend! Daarom willen we heel graag een vervolg organiseren in de vorm van dialogen. We nodigen ouders, brussen, (zorg)professionals, docenten/ondersteuners uit speciaal onderwijs, beleidsmakers, WMO consulenten, bestuurders etc. van harte uit om hieraan deel te nemen! Om zo samen in gesprek te gaan over passende zorg en passende oplossingen. Zorg kan als breed begrip opgevat worden, medische zorg maar ook zorg voor/in onderwijs en zorg voor welzijn van kinderen en hun gezinnen.

Alle informatie staat in de uitnodiging. We hopen jullie te mogen verwelkomen op één van de dialogen!

Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een super leuk familie zwemarrangement. Neem je papa, mama, broer, zus, neefje, nichtje, opa, oma of andere familieleden mee en kom gezellig zwemmen, bubbelen en spelen! We sluiten af met een drankje en lekkere snack. Deze activiteit is speciaal voor gezinnen met een zorgintensief kind. Alle informatie over deze activiteit en aanmelden staat in de uitnodiging. Opgeven kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Hoi Tieners!

Stichting Spoenk nodigt jullie van harte uit voor een gezellige en sportieve middag bowlen én spelletjes doen op 14 april 2019. Lees snel de uitnodiging en tot ziens op bowlingbaan!

Deze activiteit is voor tieners uit Zutphen en omgeving met bijvoorbeeld een licht verstandelijke beperking en/of lichamelijke beperking, autisme, of chronische aandoening. Op tienermiddagen kunnen tieners elkaar ontmoeten tijdens gezellige en passende activiteiten.

De sponsoren welke Stichting Spoenk een warm hart toedragen