Stichting Spoenk maakt zich, samen met zoveel mogelijk partners, hard voor een inclusief sportaanbod in Zutphen en omgeving. Te veel kinderen (en hun gezinnen) staan nog te vaak buitenspel. De meeste kinderen krijgen daardoor nooit de kans om leeftijdsgenootjes met een (ernstige) meervoudige beperking te ontmoeten. En elkaar ontmoeten is natuurlijk de basis voor een inclusieve samenleving.

Meedoen!

Ook kinderen met een zware beperking of intensieve begeleidingsbehoefte (en hun mama's, papa's, broers en zussen) willen maar graag 1 ding... Meedoen! Meesporten, meespelen of meekijken. Dat inclusief sporten mogelijk is, bewijst Battle4kids met hun aanbod. Ze geven obstakel trainingen (iedereen is welkom en iedereen kan meedoen!) en organiseren jaarlijkse 2 keer een Buddy Run.

foto: deel van de kindergroep met het trainersteam van Battle4kids

Feestelijke & sportieve Obstacle training van 26 juni 2021

• Ruim 35 kinderen en jongeren kwamen in beweging op uitnodiging van Stichting Spoenk!
  • Battle4kids zorgde voor een toffe en stoere obstacle training op hun locatie in Halle
  • Bewijs dat inclusief sporten super leuk is! (en natuurlijk gezond).
  • Ouders en begeleiders genoten door mee te doen of aan te moedigen.
  • We zagen dat sportieve grenzen werden verlegd en zelfvertrouwen groeide!
  • Kinderen en ouders werden begeleid door een team van bevlogen en professionele trainers.

Enthousiast geworden en lijkt je het leuk om vaker te trainen? neem dan contact op met: Stichting Batlle4kids voor alle mogelijkheden.

Impressie van de activiteit: