Gezinsactiviteit Stichting Spoenk goed bezocht!

Op 17 december 2017 was het zover; de eerste gezinsactiviteit van Stichting Spoenk! 41 ouders en kinderen genoten van een belevingsgerichte muziekmiddag. Deze activiteit werd speciaal voor kinderen met een (ernstige meervoudige) beperking, hun broertjes, zusjes en ouders georganiseerd.

Live muziek

Twee muzikanten uit Zutphen hadden een mooie voorstelling met livemuziek gemaakt (accordeon, dwarsfluit, piano, gitaar). Alles geheel in kerstsfeer! Na afloop van de voorstelling was er nog een drankje en hapje en konden ouders en kinderen met elkaar kennismaken of bijpraten.

Speciaal welkom

Bezoekers van de middag werden geheel in stijl welkom geheten door 3 kanjers van gastkinderen!

Met dank aan alle kinderen, ouders, muzikanten, vrijwilligers, Grand Café Het Meestershuis en School de Lans Vrijschool voor Speciaal Onderwijs!

Kinderen, ouders, vrijwilligers keken na afloop terug op een zeer geslaagde middag!