Hallo Brusjes!
Stichting Spoenk nodigt jullie uit voor een brussenactiviteit. Deze activiteit is speciaal voor broertjes en zusjes van kinderen met een beperking of chronische ziekte. Dit keer gaan jullie disco zwemmen! We starten met ranja en het versieren van muffins. Het zwembad wordt omgetoverd tot een ware disco met gave verlichting en natuurlijk muziek! Ook is er veel speelmateriaal en kun je bijvoorbeeld spijkerbroekhangen. Onder toezicht van een zwemdocent van het zwembad kunnen jullie er samen een groot spetterfeest van maken! Speciaal is dat het zwembad helemaal alleen voor jullie is afgehuurd! We vinden het natuurlijk gaaf als je komt! Geef je snel op, er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar. Opgeven kan simpel via: info@stichtingspoenk, ovv: brussenactiviteit zwemmen, je naam, leeftijd, welke zwemdiploma’s je hebt  en het telefoonnummer van je ouder of verzorger. Mocht je vragen hebben dan kun je altijd even bellen naar 06-10816071 (Marriette) of 06-18116244 (Talitha). Tot in het zwembad!

Wanneer? Zondag 25 februari 2018
Voor wie? Brussen van 4 t/m 12 jaar
Tijd: van 14.30 uur tot 16.30 uur (wanneer je hulp nodig hebt met omkleden mag je ouder hierbij helpen).
Waar? Rhienderoord Zwem & Sport Plezier, L.R. Beijenlaan 20, 6971 LE in Brummen
Wat neem je mee?
Badkleding, handdoek en eventueel zwembandjes.
Je mag ook je eigen opblaasboot–krokodil of opblaasband meenemen!
Eigen bijdrage: 2 euro per persoon.
Geen diploma? Geen probleem! dan mag je deelnemen met zwembandjes om en onder begeleiding van een volwassene.
Deze activiteit wordt mede mogelijk gemaakt door Rhienderoord Zwem & Sport Plezier!

“Bij Rhienderoord kom je lekker zwemmen, sporten, bewegen, maar vooral plezier hebben!”